full screen background image
Search

5 premier w „Elektrowni” – repertuar kina


Kino Studyjne Filmów Artystycznych mieszczące się MCSW „Elektrownia” zaprasza na kolejny tydzień filmowych emocji. W repertuarze na najbliższe dni znalazło się aż 5 premier w tym „Przemytnik”- sensacyjny dramat w reżyserii Clinta Eastwooda oraz dyplomowy film studentów wydziału aktorskiego łódzkiej filmówki pt. „Monument”.

Repertuar kina „Elektrownia”

15 III (piątek)

Tylko na zamówienia – BIURO DETEKTYWISTYCZNE LASSEGO I MAI. PIERWSZA TAJEMNICA Szwecja, familijny, dubbing, od 6 lat
11.30 – NHEF – NA LINII WZROKU, Niemcy, od 12 lat
14.00, 18.15 – KURIER, Polska, od 15 lat (premiera)
16.00, 20.15 – PRZEMYTNIK, USA, od 15 lat (premiera)

16 III (sobota)

Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
14.15 – BIURO DETEKTYWISTYCZNE LASSEGO I MAI. PIERWSZA TAJEMNICA Szwecja, familijny, dubbing, od 6 lat
16.00, 20.15 – KURIER, Polska, od 15 lat
18.00 – PRZEMYTNIK, USA, od 15 lat

17 III (niedziela)

Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
13.45 – BIURO DETEKTYWISTYCZNE LASSEGO I MAI. PIERWSZA TAJEMNICA Szwecja, familijny, dubbing, od 6 lat
15.30 – SZTUKA NA EKRANIE – KARNAWAŁOWY KONCERT ANDRE RIEU Z SYDNEY, Wielka Brytania, od 12 lat
18.00 – PRZEMYTNIK, USA, od 15 lat
20.15 – KURIER, Polska, od 15 lat

18 III (poniedziałek)

Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
12.30 – BIURO DETEKTYWISTYCZNE LASSEGO I MAI. PIERWSZA TAJEMNICA Szwecja, familijny, dubbing, od 6 lat
14.15, 16.15 – KURIER, Polska, od 15 lat
18.15 – DKF – MONUMENT, Polska, od 15 lat (premiera)
20.15 – PRZEMYTNIK, USA, od 15 lat

19 III (wtorek)

9.00 – BIURO DETEKTYWISTYCZNE LASSEGO I MAI. PIERWSZA TAJEMNICA Szwecja, familijny, dubbing, od 6 lat
11.00 – LISTA SCHINDLERA, USA, od 15 lat
15.45, 20.15 – PRZEMYTNIK, USA , od 15 lat
18.00 – KURIER, Polska, od 15 lat

20 III (środa)

Tylko na zamówienia – BIURO DETEKTYWISTYCZNE LASSEGO I MAI. PIERWSZA TAJEMNICA Szwecja, familijny, dubbing, od 6 lat
13.45, 18.00 – PRZEMYTNIK, USA, od 15 lat
16.00, 20.15 – KURIER, Polska, od 15 lat

21 III (czwartek)

8.30 – WŁADCA PRZYGÓD. STĄD DO OBLIVIO, Polska, od 9 lat
14.15 – BIURO DETEKTYWISTYCZNE LASSEGO I MAI. PIERWSZA TAJEMNICA, Szwecja, familijny, dubbing, od 6 lat (ostatni dzień)
16.00, 20.15 – KURIER, Polska, od 15 lat
18.00 – PRZEMYTNIK, USA, od 15 lat

Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.elektrownia.art.pl.

Ceny biletów:

– tani poniedziałek: 12 zł, wtorek – czwartek: 14 zł, piątek – niedziela: 17 zł
– filmy dla dzieci: 14 zł
Ceny karnetów na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach DKF – 27zł, wejściówka na jeden film w ramach DKF – 12 zł
Pokazy specjalne i przedpremierowe – 19 zł

Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane.

Opisy premier:

KURIER, historyczny, dramat, reż. Władysław Pasikowski, Polska 2019 (100’)

Jego samotna misja miała zdecydować o losach Polski i II wojny światowej. Ścigany przez wszystkie wrogie wywiady, w środku nocy przerzucony z hotelu Savoy do Żabna, spotyka ludzi, którzy na zawsze zmieniają jego życie.
Nowy film Władysława Pasikowskiego, reżysera hitów „Jack Strong” i „Pitbull. Ostatni pies” to sensacyjna historia szpiegowska, inspirowana sekretną misją słynnego kuriera z Warszawy. Niezwykłe zdarzenia z życia Jana Nowaka-Jeziorańskiego to doskonały materiał na scenariusz, co podkreśla sam Pasikowski: Producentami wysokobudżetowej produkcji są: Muzeum Powstania Warszawskiego – inicjator przedsięwzięcia oraz Scorpio Studio – współtwórca sukcesu świetnie przyjętego przez widzów i krytyków „Jacka Stronga”, którego na dużym ekranie obejrzało blisko 1,2 miliona widzów.
Pośród międzynarodowej obsady filmu zobaczymy wschodzące nazwiska nowego pokolenia: odtwórca głównej roli Philippe Tłokiński („Belfer” w reżyserii Łukasza Palkowskiego) i Patrycja Volny („1983” – pierwszy polski serial Netflixa) oraz plejadę polskich gwiazd: Tomasz Schuchardt, Adam Woronowicz, Zbigniew Zamachowski, Mirosław Baka, Rafał Królikowski, Grzegorz Małecki i Jan Frycz. /Dystrybucja: Kino Świat/

PRZEMYTNIK, dramat sensacyjny, reż. Clint Eastwood, USA 2018 (116’)

Eastwood wciela się w rolę Earla Stone’a. To 80-kilkuletni mężczyzna, który nie ma grosza przy duszy, jest sam jak palec i grozi mu zajęcie przez bank zadłużonego biznesu. Właśnie wtedy otrzymuje ofertę pracy, która wymaga od niego jedynie jazdy samochodem. W ten prosty sposób Earl staje się kurierem narkotykowym na usługach meksykańskiego kartelu, z czego zupełnie nie zdaje sobie sprawy. Dobrze sobie radzi. W zasadzie tak dobrze, że wielkość przewożonych przez niego ładunków rośnie w tempie wykładniczym, a sam Earl dostaje pomocnika. Jednak nie tylko on śledzi poczynania Earla. Nowy tajemniczy przemytnik znalazł się także na celowniku znanego ze swej determinacji agenta DEA Colina Batesa (Cooper). Mimo że problemy finansowe Earla odchodzą w niepamięć, błędy popełnione przez niego w przeszłości zaczynają mu coraz bardziej doskwierać. Nie wiadomo jednak, czy zdąży je naprawić, zanim dobiorą się do niego organy ochrony porządku publicznego lub egzekutorzy kartelu. /Dystrybucja: Warner Bros/

WŁADCY PRZYGÓD. STĄD DO OBLIVIO, familijny, przygodowy, reż. Tomasz Szafrański, Polska 2018, dubbing, od 8 lat (101’)

Jedno przypadkowe spotkanie, próba porwania, szalony lot na własnoręcznie skonstruowanej machinie i ucieczka przed Łowcami Głów z Oblivio – czy to brzmi jak normalny dzień w życiu przeciętnego nastolatka? Franek i Izka – główni bohaterowie filmu – odkryją, że nie trzeba być superbohaterem, aby przeżyć superprzygodę. Uruchamiając tajemniczy gramofon, przypadkiem sprowadzą do ziemskiego wymiaru Eddiego – uciekiniera z krainy Oblivio. Skierują tym samym na siebie gniew Łowców Głów, którzy za wszelką cenę będą chcieli ukarać zbiega. „Za wszelka cenę” oznacza, że nie zawahają się zdeatomizować każdego, kto stanie im na drodze. Czy Frankowi i Izce uda się uratować Eddiego? Czy ich przyjaźń przetrwa pomimo problemów, które czekają ich po drodze?
Dystrybucja: Mówi Servis

MONUMENT, dramat, reż. Jagoda Szelc, Polska 2018 (108’) premiera
Dyplomowy film studentów wydziału aktorskiego łódzkiej filmówki, który okazuje się czymś więcej niż tylko ćwiczeniem stylistycznym. Podczas seansu „Monumentu” odczuwamy na własnej skórze atmosferę niepokoju, chaosu i oczekiwania na przełom, emanującą już z „Wieży. Jasnego dnia”. Jednocześnie jednak Jagoda Szelc nie ogranicza się do powtarzania rozwiązań wypracowanych w swoim rewelacyjnym debiucie. W „Monumencie” urodzona we Wrocławiu twórczyni jeszcze bardziej intensywnie flirtuje z konwencją horroru, w jego najbardziej wyrafinowanej psychologicznie odmianie. Nowy film Szelc zaczyna się niewinnie. Grupa studentów wyjeżdża na praktyki do prowincjonalnego hotelu, który jest czymś pomiędzy Szpitalem Przemienienia z filmu Żebrowskiego a Hasowskim Sanatorium pod Klepsydrą. Na miejscu bohaterowie spełniają coraz to nowe zachcianki surowej managerki, a także orientują się, że placówka oferuje swoim klientom zupełnie niestandardowe usługi. Jak młodzi ludzie odnajdą się w tej zaskakującej sytuacji? Jaki wpływ na ich zachowanie wywrze tytułowy Monument – tajemnicza budowla znajdująca się na terenie hotelu? /Dystrybutor: Velvet Spoon/

NA LINII WZROKU, familijny, komedia, reż. Joachim Dollhopf, Evi Goldbrunner, Niemcy 2015 (98’), od 9 lat

11-letni Michi mieszka w domu dziecka. Pewnego dnia przypadkowo natrafia na nazwisko i adres swego ojca. Czy chłopiec odważy się go odszukać? Co może wyniknąć z takiego spotkania? Michi ma 11 lat i mieszka w domu dziecka, gdzie na co dzień zmaga się z docinkami ze strony kolegów. Pewnego dnia natrafia na list matki, którego adresatem jest jego ojciec. Listu nigdy nie wysłała, więc Michi postanawia odnaleźć nieznanego mu tatę. Tom okazuje się zupełnie inny, niż chłopiec mógł się spodziewać – jest karłem. Michi początkowo wstydzi się wyglądu ojca i nie chce go znać. Kolejne złośliwości kolegów sprawiają, że ucieka z sierocińca i trafia do mieszkania ojca. Wkrótce obaj odkryją, że mają ze sobą więcej wspólnego, niż przypuszczali, i mimo trudów mogą być prawdziwą rodziną. /Dystrybutor: Nowe Horyzonty/

Komentarze