Interesujące kino Elektrownia



Kino Studyjne Filmów Artystycznych zaprasza na kolejny tydzień filmowych emocji. W repertuarze na najbliższe dni tradycyjnie znalazły się godne uwagi premiery m.in. komediodramat „Oni” w reżyserii znakomitego Paolo Sorrentino.

Repertuar kina Elektrownia

28 XII (piątek)
Tylko na zamówienia – ZŁĄCZYĆ SIĘ Z NARODEM, dokumentalny, Polska, od 12 lat
11.00 – CZARODZIEJKA LILI RATUJE ŚWIĘTA, familijny, dubbing USA, Niemcy, od 6 lat
12.45 – AMATORZY, Szwecja, od 15 lat (premiera)
14.45 – PŁOMIENIE, Korea Południowa, od 15 lat (premiera)
17.30 – ONI, Francja, Włochy, od 15 lat (premiera)
20.15 – GREEN BOOK, USA, od 15 lat (pokaz przedpremierowy)

29 – 30 XII (sobota – niedziela)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
Tylko na zamówienia – ZŁĄCZYĆ SIĘ Z NARODEM, dokumentalny, Polska, od 12 lat
13.45 – CZARODZIEJKA LILI RATUJE ŚWIĘTA, familijny, dubbing USA, Niemcy, od 6 lat
15.30 – AMATORZY, Szwecja, od 15 lat
17.15 – PŁOMIENIE, Korea Południowa, od 15 lat
20.00 – ONI, Francja, Włochy, od 15 lat

31 XII 2018 – 1 I 2019 (poniedziałek – wtorek)
KINO NIECZYNNE

2 I (środa)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
Tylko na zamówienia – ZŁĄCZYĆ SIĘ Z NARODEM, dokumentalny, Polska, od 12 lat
13.45 – CZARODZIEJKA LILI RATUJE ŚWIĘTA, familijny, dubbing USA, Niemcy, od 6 lat
15.30 – AMATORZY, Szwecja, od 15 lat
17.15 – PŁOMIENIE, Korea Południowa, od 15 lat
20.00 – ONI, Francja, Włochy, od 15 lat

3 I (czwartek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
Tylko na zamówienia – ZŁĄCZYĆ SIĘ Z NARODEM, dokumentalny, Polska, od 12 lat
13.45 – CZARODZIEJKA LILI RATUJE ŚWIĘTA, familijny, dubbing USA, Niemcy, od 6 lat
15.30 – AMATORZY, Szwecja, od 15 lat (ostatni dzień)
17.15 – ONI, Francja, Włochy, od 15 lat
20.00 – PŁOMIENIE, Korea Południowa, od 15 lat (ostatni dzień)

4 – 5 I (piątek – sobota)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
Tylko na zamówienia – ZŁĄCZYĆ SIĘ Z NARODEM, dokumentalny, Polska, od 12 lat
13.15 tylko 4 I piątek – CZARODZIEJKA LILI RATUJE ŚWIĘTA, familijny, dubbing USA, Niemcy, od 6 lat
15.00, 20.00 – MÓJ PIĘKNY SYN, USA, od 15 lat (premiera)
17.15 – ONI, Francja, Włochy, od 15 lat

6 I (niedziela)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
Tylko na zamówienia – ZŁĄCZYĆ SIĘ Z NARODEM, dokumentalny, Polska, od 12 lat
15.30 – SZTUKA NA EKRANIE – ANDRE RIEU – KONCERT KARNAWAŁOWY Z SYDNEY, Wielka Brytania, od 12 lat
18.00 – MÓJ PIĘKNY SYN , USA, od 15 lat
20.00 – ONI, Francja, Włochy, od 15 lat

7 I (poniedziałek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
Tylko na zamówienia – ZŁĄCZYĆ SIĘ Z NARODEM, dokumentalny, Polska, od 12 lat
Tylko na zamówienia – CZARODZIEJKA LILI RATUJE ŚWIĘTA, familijny, dubbing USA, Niemcy, od 6 lat
15.00 – ONI, Francja, Włochy, od 15 lat
17.45 – MÓJ PIĘKNY SYN , USA, od 15 lat
20.00 – DKF – ROMA, Meksyk, USA od 12 lat (premiera)

8 – 10 I (wtorek – czwartek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienie
Tylko na zamówienia – ZŁĄCZYĆ SIĘ Z NARODEM, dokumentalny, Polska, od 12 lat
Tylko na zamówienia – CZARODZIEJKA LILI RATUJE ŚWIĘTA, familijny, dubbing USA, Niemcy, od 6 lat (10 I – ostatni dzień)
8.30, 11.30, Tylko 8 I wtorek – NHEF – ZJAZD ABSOLWENTÓW, Szwecja, od 15 lat
8.30, Tylko 10 I czwartek – NHEF – ZJAZD ABSOLWENTÓW, Szwecja, od 15 lat
11.30 Tylko 10 I czwartek – NHEF – CHCE SIĘ ŻYĆ, Polska, od 15 lat
15.00, 20.00 – MÓJ PIĘKNY SYN , USA, od 15 lat
17.15 – ONI, Francja, Włochy, od 15 lat (10 I – ostatni dzień)

Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.elektrownia.art.pl.

Ceny biletów:
– tani poniedziałek: 12 zł, wtorek – czwartek: 14 zł, piątek – niedziela: 17 zł
– filmy dla dzieci: 14 zł
– bilet grupowy powyżej 5 osób – 12 zł
Ceny karnetów na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach DKF – 27zł, wejściówka na jeden film w ramach DKF – 12 zł
Pokazy specjalne i przedpremierowe – 19 zł

Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane.

Opisy premier:

ONI, komediodramat, reż, Paolo Sorrentino, Włochy, Francja 2018 (151’)
Paolo Sorrentino po kilkuletniej przerwie wraca do kin z komediodramatem „Oni”. Bawiąc się biografią byłego premiera Włoch, Silvio Berlusconiego – milionera i potentata medialnego – Sorrentino opowiada o zepsuciu, korupcji oraz odwiecznym mariażu seksu i władzy. A przede wszystkim o „dworze” chciwych pochlebców, jaki wyhodował wokół siebie jeden z najbardziej skompromitowanych współczesnych polityków. Za każdym Berlusconim, Orbánem, czy Trumpem są przecież jacyś „oni” czerpiący korzyści z populistycznych haseł, kryzysu demokracji i medialnych manipulacji.
Jednak w filmie „Oni” Sorrentino błyskotliwie łączy drapieżną polityczną satyrę z kameralnym dramatem, a iście barokowemu wizualnemu rozpasaniu, które wydaje się parodiować prostacki styl telewizji Berlusconiego, towarzyszą sceny zaskakująco intymne. Oni są u władzy. Oni są cyniczni, niemoralni i zachłanni. Oni chcą uwielbienia. Oni to Silvio Berlusconi, jego świta i orbitujący wokół nich karierowicze, gotowi zrobić wszystko dla pieniędzy i politycznej chwały. Oni chcą uwieść tłumy. W świecie, gdzie najcenniejszą walutą jest młodość i seks, oni nie mają sobie równych. /Źródło: Gutek Film/

PŁOMIENIE, thiller, reż. Chang-dong Lee, Korea Południowa 2018 (148’)
Koreański kandydat do OSCARA 2019 w kategorii Najlepszy Film Nieanglojęzyczny jest nowym filmem wybitnego koreańskiego reżysera Chang-donga Lee, który specjalnie dla tego projektu powrócił z emerytury. Thriller „Płomienie” to luźna adaptacja opowiadania „Spalenie stodoły” Harukiego Murakamiego. W jednej z głównych ról występuje gwiazda serialu „The Walking Dead” – Steven Yeun.
Jong-soo żyje z dorywczych prac w położonym niedaleko Koreańskiej Strefy Zdemilitaryzowanej miasteczku Paju. Pewnego dnia spotyka Hae-mi, dawną koleżankę z klasy. Idą na drinka, gdzie Hae-mi wyznaje, że lubiła Jong-soo, kiedy była młodsza, ale zawsze ją ignorował. Dziewczyna opowiada koledze o bliskich planach podróży do Afryki i prosi go o karmienie kota, kiedy jej nie będzie. Następnego dnia para spotyka się w mieszkaniu Hae-mi, co kończy się namiętnym seksem. Niedługo potem Hae-mi wyjeżdża, zaś zakochanemu Jong-soo pozostaje snucie planów o wspólnej przyszłości.
Kilka tygodni później Jong-soo odbiera telefon od Hae-mi, która utknęła na trzy dni na lotnisku w Nairobi wskutek alarmu terrorystycznego. Dziewczyna prosi chłopaka, aby odebrał ją z lotniska następnego dnia. Na lotnisku Hae-mi pojawia się w towarzystwie bogatego Bena, którego spotkała w Kenii. Po Bena zajeżdża porsche, a Hae-mi wybiera ekskluzywne auto przybysza zamiast brudnej ciężarówki Jong-soo. Aby załagodzić niekomfortową sytuację, Ben zaprasza Hae-mi i Jong-soo na obiad. W designerskim mieszkaniu nowego znajomego Jong-soo na osobności wyraża Hae-mi wątpliwość co do zamiarów Bena… /Źródło: Aurora Films/

AMATORZY, komedia, reż. Gabriela Pichler, Szwecja 2018 (102’)
Witamy w Lafors – małej, szwedzkiej społeczności, która rozpaczliwie potrzebuje nowego startu. Nadzieja na zmianę pojawia się, gdy niemiecki supermarket Suerbilly zaczyna rozważać rozpoczęcie działalności w tym regionie. 500 nowych miejsc pracy może zmienić wszystko! Musse z lokalnej administracji ma przygotować reklamę, która będzie promować niewielkie miasteczko. Jednak dwie z nastoletnich mieszkanek – Aida i Dana biorą sprawy oraz telefony w swoje ręce, by dać szansę tym, którzy nie są mile widziani w reklamie. Rozpoczyna się batalia o to, kto ma prawo opowiedzieć historię Lafors.
Nagrody: Festiwal w Gothenburgu 2018, Dragon Awards dla najlepszego filmu nordyckiego
Festiwal w Gothenburgu 2018, Angelos Prize /Źródło: Bomba Film/

GREEN BOOK, dramat, komedia, reż. Peter Farrelly, USA 2018 (130’)
Wybitny muzyk jazzowy zatrudnia jako swojego szofera byłego bramkarza z nowojorskiego klubu nocnego i wspólnie wyruszają w trasę koncertową. Wyprawa na głębokie południe USA da początek niewiarygodnej przyjaźni, która połączy dwa zupełnie różne światy.
Filmowi towarzyszy świetna muzyka z lat 60.

Nominacje: Złoty Glob:Najlepsza komedia lub musical, Najlepszy aktor w komedii lub musicalu Viggo Mortensen, Najlepszy aktor drugoplanowy Mahershala Ali, Najlepszy reżyser Peter Farrelly, Najlepszy scenariusz Brian Hayes Currie, Nick Vallelonga, Peter Farrelly. /Źródło: M2 Films/

Komentarze



CLOSE
CLOSE