Mariusz Palej – spotkanie z reżyserem



Mariusz Palej, reżyser filmu „Czarny Młyn” będzie bohaterem spotkania w Elektrowni

Na spotkanie z reżyserem zaprasza Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej Elektrownia w Radomiu. Odbędzie się ono we wtorek, 12 października, zaraz po projekcji filmu pt. „Czarny Młyn”.

Seans rozpoczyna się o godzinie 17.30.

Opis filmu:

CZARNY MŁYN, familijny, przygodowy, od 9 lat (po projekcji spotkanie z reżyserem Mariuszem Palejem)

Iwo i grupa jego przyjaciół mieszkają w małym miasteczku, w którym przeżycie czegoś ekscytującego graniczy z cudem. Życie chłopaka jest dodatkowo skomplikowane, bo jego młodsza siostra Mela wymaga szczególnej opieki. Żądnych przygód przyjaciół zaczynają coraz bardziej fascynować górujące nad okolicą ruiny ogromnego fabrycznego młyna, zwanego przez miejscowych Czarnym Młynem. Kiedy mimo ostrzeżeń wchodzą na zakazany teren, w sielankowym dotąd miasteczku rozpoczyna się seria dziwnych zdarzeń. Odkrywają, że w Młynie żyje tajemnicza siła, która może stanowić ogromne zagrożenie. Aby się jej przeciwstawić, dzieciaki będą musiały trzymać się razem. Nic jednak nie jest w stanie przygotować je na zaskakujący finał walki. Ważną rolę odegra w nim nie tylko coraz bardziej dojrzały i odpowiedzialny Iwo, wspierany przez Piotrka i Natalkę, między którymi rodzi się uczucie. Niespodziewany wpływ na bieg wydarzeń będzie miała także Mela, której pozorna słabość okaże się niezwykłym darem

O reżyserze:

Mariusz Palej ( ur. 15.01.1970), reżyser i operator filmowy, telewizyjny, scenarzysta wideoklipów i reklam. Ukończył Wydział Operatorski i Realizacji Telewizyjnej PWSFTviT w Łodzi. Wyreżyserował wiele seriali fabularnych, takich jak Komisarz Alex, Ślad, Unia Serc, Przeznaczenie, Pogoda na piątek.

Autor zdjęć do filmów fabularnych i dokumentalnych oraz do spektakli Teatru Telewizji. Za film „Za niebieskimi drzwiami” został nagrodzony na festiwalach filmowych na całym świecie, m.in. w Panamie, Torremolinos, Toronto, Palm Springs, Orem, Meridzie, Kijowie i Epsom.

Komentarze



CLOSE
CLOSE