Lotami do tureckiej Antalyi rozpoczęły się wakacyjne czartery z Portu Lotniczego Warszawa-Radom. Mimo tego, pojawiają się niepokojące głosy dotyczące przyszłości lotniska na Sadkowie, wynikające z mniejszej siatki połączeń i niewielkiej ilości zainteresowanych przewoźników
Poseł Koalicji Obywatelskiej Konrad Frysztak liczy, że nowe władze Polskich Portów Lotniczych zdobędą pozwolenia na nocne loty:
Na pewno lepiej poradzi sobie niż byłe władze PPL-u, które nieumiejętnie złożyły wniosek w 2019 roku o wydanie decyzji środowiskowej na tak zwane loty nocne. Pragnę zwrócić uwagę, że mamy rok 2024, a ten wniosek nadal jest dziurawy, nieprawidłowo złożony. W tej chwili trudna praca przed przedstawicielami PPL-u, by te decyzje na loty nocne prawidłowo uzupełnić, otrzymać decyzję
Konrad Frysztak również dodaje:
Nie wyobrażam sobie że lotnisko, które ma być trzecim kompatybilnym lotniskiem na Mazowszu (z Chopinem i z Modlinem), taką alternatywą dla CPK, że nie będzie decyzji środowiskowej
Przypomnijmy, że Lotnisko Warszawa-Radom obsłużył przez ponad rok 130 tysięcy pasażerów.
Fot. Depositphotos