Oto kluczowe czynniki, od których zależy cena wirtualnego biura w Warszawie!




W miarę rozkwitu polskiego rynku biznesowego coraz więcej przedsiębiorców szuka elastycznych rozwiązań, które nie tylko spełnią ich potrzeby operacyjne, ale również będą przystępne cenowo. Z tego powodu na popularności zyskują wirtualne biura. Od czego zależą ich ceny? Sprawdź, by nie przepłacać.

Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja

Nie ma wątpliwości, że Warszawa jako stolica kraju przyciąga uwagę przedsiębiorców z całej Polski i zagranicy. Cena wirtualnego biura w dużej mierze zależy od prestiżu lokalizacji. Najdroższe adresy są położone w dzielnicach takich jak Śródmieście czy Mokotów. Tańsze opcje można znaleźć na obrzeżach miasta.

Nie bez znaczenia jest też sama infrastruktura budynku i otoczenia. Położenie nieopodal dużych biurowców, w nowoczesnych obiektach, będzie droższe, aniżeli wirtualne biuro ulokowane na uboczu dynamicznego życia gospodarczego.

Wirtualne biuro Warszawa – cena a długość umowy

Najtańsze wirtualne biuro w Warszawie będzie proponowało swoim klientom kilkuletnią umowę. Działa tu popularna zasada, dobrze znana z innych segmentów rynku – im dłuższe zobowiązanie, tym niższa cena miesięczna. Różnica może być znacząco. Przykładowo za podstawową propozycję na okres 6 miesięcy należy zapłacić około 60 złotych brutto, podczas gdy taki sam wachlarz usług dostępny w umowie na 36 miesięcy kosztuje raptem 27 złotych brutto.

Jeśli zatem mamy pewność, że nasza firma ma szansę sprostać realiom gospodarczym, warto podpisać dłuższą umowę. Transparentną i korzystną ekonomicznie ofertę wirtualnego biura w Warszawie znajdziemy na: https://biznescentrum.com/wirtualne-biuro-cennik/.

Wirtualne biuro Warszawa – cena a pakiety usług

Kluczowym czynnikiem cenotwórczym wirtualnych biur w Warszawie jest pakiet usług oferowany przez dostawcę. W standardowej ofercie można odnaleźć: obsługę poczty, rejestrację firmy, powiadomienia o nadejściu przesyłek czy możliwość umieszczenia adresu na materiałach biurowych.

Jeśli jednak zależy nam na bezproblemowym przyjmowaniu większych paczek, wynajmie sal konferencyjnych czy obsłudze telefonicznej, musimy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Jakimi? Na podstawie analizy kilkunastu ofert opracowaliśmy cennik, który można traktować jako uśredniony:

  • Nielimitowane skanowanie listów – 600 złotych za rok.
  • Powiadomienia SMS o przesyłkach – 140-180 złotych za 300 wiadomości.
  • Własny numer telefonu stacjonarnego – 50 złotych na rok.
  • Obsługa telefonu – 50-100 złotych miesięcznie.
  • Wysyłka przyjętych listów – 25 złotych jednorazowo.
  • Wyrobienie pieczątki – 40-60 złotych.
  • Reprezentacja przed urzędami – 150-200 złotych.
  • Rejestracja działalności gospodarczej – 350-500 złotych.
  • Zakładanie fundacji oraz spółek o różnych formach prawnych – 200-850 złotych.
  • Obsługa kadrowo-płacowa (1 etat) – 70 złotych.
  • Przygotowanie dokumentów kadrowych do zatrudnienia – 200 złotych.
  • Przygotowanie wniosku do KRS – 550-700 złotych.
  • Przygotowanie wniosku o rejestrację do VAT – 400-600 złotych.
  • Wynajem sali konferencyjnej – od 50 złotych za godzinę.
  • Wirtualny faks – 100 złotych miesięcznie.
  • Nazwa i logo firmy w lobby – 30-50 złotych miesięcznie.

Zakres usług może być poszerzany w zależności od potrzeb firm.

Inne czynniki

Na cenę wirtualnego biura mogą wpływać również inne czynniki, takie jak renoma firmy oferującej usługi, okresy promocyjne czy inne udogodnienia. Przed podjęciem decyzji o wyborze dostawcy usług warto dokładnie porównać różne oferty i wybrać tę, która najlepiej odpowiada naszym potrzebom i budżetowi.

 

Cennik wirtualnego biura w Warszawie od Biznes Centrum

Komentarze



CLOSE
CLOSE