Radomianie mogą już załatwić niektóre sprawy urzędowe w ratuszu. W wyremontowanym budynku od zeszłego tygodnia pracują urzędnicy zajmujący się wydawaniem uprawnień transportowych oraz zezwoleń na sprzedaż alkoholu. Dziś do ratusza wprowadzili się kolejni referenci
W ratuszu są już pierwsi urzędnicy. Po remoncie przeniosło się tam Biuro Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urzędu Miejskiego. Wkrótce w budynku swoją siedzibę znajdzie Biuro Rewitalizacji, a także Biuro Rady Miejskiej. Reszta wydziałów pozostanie w Urzędzie Miejskim przy ulicy Kilińskiego. Zdaniem radomian przeniesienie niektórych wydziałów do ratusza to dobry pomysł, bo uruchomienie magistratu to szansa na ożywienie rynku.
Odtwarzacz plików dźwiękowychW zrewitalizowanym ratuszu pracują już urzędnicy zajmujący się wydawaniem uprawnień transportowych oraz zezwoleń na sprzedaż alkoholu. Dziś do budynku wprowadzili się kolejni referenci – mówi Katarzyna Piechota-Kaim, rzeczniczka prasowa Urzędu Miejskiego.
Odtwarzacz plików dźwiękowychRemont ratusza trwał dwa lata i kosztował ok. 17 mln zł.