Wieczór Biznesowy pt. JA DAJĘ TOBIE, TY PODAJ DALEJ. Biznes. Społeczność. Odpowiedzialność odbędzie 21 listopada w restauracji Karo. Wydarzenie to należy do cyklu Brand Elite – Spotkania z Marką, organizowanego przez: Agencję Kreatywną Noble Brand & Małgorzatę Patynowską Fundacja Dobry Duszek
http://noblebrand.pl/brand-elite
Brand Elite to cykl wartościowych wydarzeń biznesowych, mających na celu budowanie przedsiębiorczej społeczności, stawiającej na:
– rozwój osobisty oraz biznesowy
– edukację w zakresie budowania i wzmacniania marki osobistej
– skuteczne promowanie własnej marki w oparciu o wartości
– wymianę doświadczeń i nawiązywanie cennych relacji biznesowych.
Panel 1. Anna Słopiecka & Małgorzata Patynowska
– historia rozwoju projektu „Brand Elite – Spotkania z Marką”
– CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu
Panel 2. ANDRZEJ CICHOCKI – PRELEKCJA – TEMAT: LEADERSHIP. Człowiek najważniejszym aktywem każdego przedsiębiorstwa.
W dzisiejszych realiach biznesowych, gdy konkurowanie ceną stało się niewystarczające,
o sukcesie najczęściej decyduje czynnik ludzki. W czasach, kiedy mamy już za sobą kolejne fazy marketingu, takie jak np. marketing produktu czy też marketing klienta, to Człowiek staje się najważniejszym aktywem każdego przedsiębiorstwa – czy to wielkiej korporacji, czy też niewielkiej firmy rodzinnej. Człowiek, który jest skutecznym liderem – przywódcą, który potrafi inspirować, zarządzać, decydować i działać tak, by osiągać rezultaty, nie chodząc przy tym na kompromisy
w obszarze wartości oraz zasad. Człowiek, który staje się marką. Silną marką!
Panel 3. EWA MINGE – PRELEKCJA/MOWA MOTYWACYJNA
TEMAT: JA DAJĘ TOBIE, TY PODAJ DALEJ.
- Historia marki Ewa Minge jako marki osobistej, od małej szwalni w Pszczewie po światowe wybiegi.
- Początki działalności Ewy Minge,
- Kreatywność jako główny filar marki
- Upadki i wzloty
- Międzynarodowe sukcesy, a odbiór w kraju
- „Ja daję Tobie, Ty podaj dalej” – budowanie marki w myśl idei szacunku i miłości do drugiego człowieka. W biznesie Ewy Minge człowiek jest wartością nadrzędną dlatego istotną kwestią jest budowanie długotrwałych relacji opartych na zaufaniu i bezpieczeństwie.
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w ramach marki Ewa Minge. Jak ważna jest działalność charytatywny i prospołeczna w życiu Ewy Minge? Dlaczego warto pomagać i angażować się w pomoc innym? Biznes oparty na lokalnych dostawcach i stawiający nacisk na ochronę środowiska.
Panel 4. Networking
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
– unikalna wiedza biznesowa i marketingowa
– możliwość wymiany opinii i doświadczeń oraz dyskusji
– nawiązanie i umocnienie relacji biznesowych podczas części networkingowej.
Jeśli stawiasz na rozwój osobisty i biznesowy, chcesz dowiedzieć jakie działania musisz podjąć by zbudować markę na światowym poziomie oraz pragniesz działać na rzecz wspólnego dobra w biznesie, serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu.
WYDARZENIE MA WYMIAR CHARYTATYWNY
Każdy Uczestnik wydarzenia w ramach CSR społecznej odpowiedzialności biznesu, włącza się w akcje prowadzone na rzecz Fundacji Dobry Duszek w Radomiu www.fundacjadobryduszek.pl. Dodatkowo istnieje możliwość licytacji wartościowych przedmiotów na wydarzeniu oraz na http://charytatywni.allegro.pl/listing?charityOrganizationId=342
GOŚCIE SPECJALNI:
EWA MINGE – Początki działalności Ewy Minge sięgają 1989 roku i małej miejscowości Pszczew na zachodzie Polski. Tam właśnie Ewa Minge rozpoczęła budowanie najbardziej rozpoznawalnej na świecie marki modowej
z Europy wschodniej.
- Od blisko 20 lat Ewa Minge obecna jest na najważniejszych wybiegach i najbardziej prestiżowych imprezach modowych z całego świata.
- Kolekcje projektantki prezentowane były między innymi w Paryżu, Mediolanie, Rzymie, Moskwie, Cannes, Montrealu, Barcelonie, Wiedniu, Berlinie, Kijowie czy Dubaju – zawsze zbierając bardzo pozytywne recenzje.
- Najważniejsze tytuły międzynarodowej prasy modowej takie jak: „Vogue”, „Harper’s Bazar”, „Elle”, „Glamour”, „Cosmopolitan”, „Collezioni” czy „Marie Clare” od lat stawiają kolekcje polki obok największych domów mody na świecie.
- O projektantce i jej działalności pisały również najważniejsze dzienniki opiniotwórcze. „New York Times”, brytyjski „The Telegraph” . W 2004 roku włoskie media na głównych stronach gazet komentowały otrzymanie przez polkę medalu imiennego od mera Rzymu za zasługi dla wiecznego miasta i przyznanie jej przez włoską izbę mody „Alta Moda” międzynarodowego tytułu „Next Couture”.
- Ewa Minge jest laureatką niezliczonej ilości nagród, wielokrotnie nagradzana tytułami osobowości roku, luksusowej marki roku czy osobowości roku mediów, jest również w posiadaniu złotych medali targów w Moskwie i Kijowie.
- W 2013 roku odebrała dwie nagrody International Star Diamond Award przyznawane przez The American Academy of Hospitality Sciences.
- Po pokazie Ewa Minge odebrała z rąk prezesa The American Academy of Hospitality Sciences (AAHS) Josepha Cinque prestiżową nagrodę International Star Diamond Award w kategorii „The Next Couture”.
- Organizacja, której Ambasadorem Nadzwyczajnym jest obecny prezytent USA – Donald Trump, uhonorowała Ewę Minge także za wyjątkowe osiągnięcia w projektowaniu mody i dóbr luksusowych. Po raz pierwszy przyznano dwie nagrody jednej osobie.
- The American Academy of Hospitality Sciences jest obecnie jedyną na świecie organizacją, która wyróżnia najlepsze firmy na rynku dóbr luksusowych a nagroda International Star Diamond Award jest jedyną przyznawaną za doskonałą jakość usług na światowym poziomie.
- Kolekcje projektowane przez Ewę Minge od początku istnienia marki zdobywają uznanie i serca klientów na całym świecie.
- Kreacje projektantki wybierały między innymi: Paris Hilton, Ivana Trump, Kelly Rowland, Cheryl Cole, LaToya Jackson, Hofit Golan, Tiffany Hines, Sophie Monk czy Adriana Sklenaříková Karembeu.
- Ewa Minge od lat jest również zapraszana do udziału w produkcjach największych stacji telewizyjnych w kraju i za granicą.
- Kreowała wizerunek wielu osobowości mediów i biznesu, między innymi pierwszej damy – Jolanty Kwaśniewskiej.
- Oprócz działalności modowej Ewa od lat zajmuje się z powodzeniem architekturą i wzornictwem przemysłowym współpracując z czołowymi producentami z całego świata i tworząc luksusową markę Eva Minge Home.
- Przez lata swojej działalności, Ewa Minge zawsze działała charytatywnie na rzecz znoszenia barier dla osób chorych i niepełnosprawnych.
- Lata działalności dobroczynnej zaowocowały powołaniem w 2015 roku fundacji Ewy Minge – Black Butterflies, która wspiera osoby chore nowotworowo i przewlekle.
- W 2015 roku w sprzedaży ukazała się autobiografia projektantki „Życie to bajka”, która z miejsca stała się bestselerem.
ANDRZEJ CICHOCKI – Efektywny manager budujący swoją skuteczność od ponad 27 lat dzięki świadomym decyzjom i konsekwencji.
- Jest praktykiem – karierę w branży ubezpieczeń rozpoczynał od stanowiska agenta. Zwiększał obszar swojego wpływu na organizację dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju siebie a dzięki temu efektywności zarządzanych zespołów.
- Skupiony na tym, aby nie tylko budować niekonwencjonalne struktury sprzedażowe ale też rozważnie koordynować współpracę na wszystkich poziomach ich hierarchii.
- Swój sukces zawdzięcza kompleksowemu projektowaniu innowacyjnych strategii sprzedażowych oraz zarządzaniu nimi w oparciu o związki synergiczne.
- Andrzej Cichocki poza swoją działalnością menadżerską, jest aktywnym life coachem, wykładowcą i trenerem biznesu, na swoim koncie ma ponad 30.000 przeszkolonych osób.
- Jest autorem książek, wielu publikacji prasowych mających na celu uświadomienie wagi kodeksu etycznego i inteligencji emocjonalnej w biznesie, jak również twórcą programów szkoleniowych mających na celu budowanie w ludziach umiejętności właściwego i świadomego zarządzania samym sobą.
- Poza biznesem Andrzej jest kapelanem więziennym, w tym niezwykłym środowisku pełni swoją służbę. https://cichockiandrzej.com/
ORGANIZATORZY:
NOBLE BRAND ANNA SŁOPIECKA – ekspert ds. kreowania wizerunku i promocji marki. Właścicielka Agencji Kreatywnej Noble Brand (www.noblebrand.pl). Sekretarz Radomskiej Loży Business Centre Club. Członkini Izby Przemysłowo – Handlowej Ziemi Radomskiej. Stypendystka programu mentoringowego Vital Voices Poland fundacji Hillary Clinton. Adeptka „Akademii Marki z Klasą”. Trzykrotny Lider Rejonu Radom w projekcie Szlachetna Paczka. Z wykształcenia Dziennikarka. Propagatorka budowania marki osobistej opartej na wartościach. We wszystkich działaniach przyświeca jej idea „Najważniejszy drugi człowiek”.
MAŁGORZATA PATYNOWSKA – Założycielka Fundacji „Dobry Duszek” w Radomiu. Adeptka „Akademii Marki z Klasą”. Posiada dwunastoletnie doświadczenie w koordynowaniu projektami na rzecz działań społecznych i lokalnych. Dzięki zaangażowaniu Fundacji, pomoc cyklicznie otrzymuje 1200 osób, a fundacja przekazała ponad 900 ton żywności i ponad 120 000 obiadów dla dzieci. Jej misją jest wspieranie rozwoju osobistego na płaszczyźnie duchowej. Jest przekonana, że każda sytuacja, problem czemuś służy. Wszystko jest po coś, trzeba tylko rozeznać po co. Pragnie czynić siebie i świat lepszym.
Wstęp – BILETY NA: https://evenea.pl/event/brandelite10/
129 zł / 1os. przedsprzedaż CENA PROMOCYJNA do 15 listopada
159 zł / 1 os. sprzedaż CENA REGULARNA od 16 listopada do 21 listopada włącznie
495 zł / 5 os. BILET GRUPOWY – 5 osób (99 zł / 1 os.)
UWAGA: Liczba miejsc ograniczona!
KONTAKT: marketing.brandelite@gmail.com, tel. 604591025