Lifting Radomskiego Roweru Miejskiego



Uzasadnione zarzuty mieszkańców naszego miasta dotyczące funkcjonowania Radomskiego Roweru Miejskiego doczekały się reakcji ze strony włodarzy. Jak informuje prezes Zarządu MOSiR-u, w ostatnich dniach podjęto działania mające na celu wyeliminowanie niedogodności, a dziś zostanie przeprowadzony kompleksowy przegląd systemu.

– Po odebraniu informacji o niedogodnościach związanych z funkcjonowaniem Radomskiego Roweru Miejskiego zleciliśmy firmie Nextbike kontrolę wszystkich stacji wypożyczeń i wyeliminowanie z nich stwierdzonych usterek – tłumaczył Grzegorz Janduła, prezes Zarządu MOSiR-u. – Firma Nextbike rozpoczęła dodatkowy audyt stanu technicznego rowerów szczegółowo kontrolując zwłaszcza te, w których ostatnio zgłaszane były usterki, lub liczba nieudanych wypożyczeń przekraczała dopuszczalny standard. Jak poinformowała nas firma obsługująca system, w piątek, 20 lipca problem niewypinających się rowerów z elektrozamków został wyeliminowany. Niezwłocznie zostały wdrożone również prace naprawcze we współpracy z lokalnym serwisem mające na celu wyeliminowanie tego problemu w przyszłości.

Po analizie wydarzeń dotyczących kradzieży oraz dewastacji rowerów, informujemy, że w sezonie 2018 na policję zostało zgłoszonych pięć skradzionych jednośladów oraz siedem dewastacji. – Dopilnujemy, aby informacje o kolejnych przypadkach, które będą zgłaszane na policję, zostały również przekazane do zamawiającego – zapewnił Robert Lech, prezes Zarządu Nextbike Polska S.A.

– W piątek, na wezwanie MOSiR-u, rozpoczęła się także dodatkowa kontrola stanu technicznego rowerów mająca na celu weryfikację oraz usunięcie usterek wszystkich rowerów należących do systemu RRM. Dodatkowo, zgodnie z wezwaniem, we wtorek, 24 lipca 2018 r., przeprowadzony zostanie również kompleksowy przegląd systemu Radomskiego Roweru Miejskiego, a po jego zakończeniu zostanie sporządzony specjalny raport. Mam nadzieję, że podjęte działania pozwolą wyeliminować wszystkie usterki, a radomianie będą mogli bez problemów korzystać z systemu – podsumował prezes MOSiR-u.

Zapytania i reklamacje związane z funkcjonowaniem Radomskiego Roweru Miejskiego można zgłaszać pisząc na adres: bok@radomskirowermiejski.pl lub dzwoniąc do Centrum Kontaktu: +48 377 73 33, +48 377 73 77.

Komentarze