Kreatywna rekrutacja w Radomiu – Takiej akcji jeszcze nie było

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność przyciąga uwagę. Firmy prześcigają się w pomysłach na oryginalne kampanie sprzedażowe. Jak się okazuje, jest to równie ważna kwestia w procesie rekrutacyjnym. Od kilkunastu dni mogą o tym przekonać się mieszkańcy Radomia. Takiej akcji w tym mieście jeszcze nie było!

Tydzień temu w naszym mieście zaczęły pojawiać się tajemnicze billboardy. Wielkoformatowe reklamy znalazły się w newralgicznych punktach miasta, między innymi przy ulicy Warszawskiej, Chrobrego, Limanowskiego, Kelles-Krauza czy Grzecznarowskiego.
Nie można wobec tych billboardów przejść obojętnie. Wszystko za sprawą wyrazistego niebieskiego koloru i białych napisów. „Szlifujemy diamenty w Radomiu”, „Od szarej myszki do project managera”, „Pociąg do kariery” – to tylko niektóre hasła, które mają zainteresować i zaciekawić potencjalnych pracowników.
– Są to nie tylko slogany zamieszczone na stronie. Przy każdym projekcie, który realizujemy staramy się uzyskać jak najlepszy design, niekiedy zaskakujący, którego zadaniem jest zwrócenie na siebie uwagi. Postaramy się jeszcze niejednokrotnie zaskoczyć mieszkańców naszego miasta – zapowiada Anita Dobrzycka, dyrektor Abriga Polska.
Kampania billboardowa to dopiero początek działań radomskiej firmy. Na jej stronie internetowej możemy przeczytać, że w Abriga Polska pracują osoby z pasją, które na co dzień tworzą rzeczy piękne i wartościowe. W tej firmie to właśnie ludzie są najważniejsi. Indywidualne podejście do pracowników, realizacja wyznaczonych celów i unikalne projekty sprawiają, że główne cechy, jakimi można opisać radomską firmę, to perfekcyjny design, globalność oraz efekt WOW!


– Zależny nam na tym, aby uświadomić młodych, ambitnych radomian, o tym, że w ich rodzinnym mieście znajdują się firmy prężenie rozwijające się i działające nie tylko na rynku polskim, ale i międzynarodowym, a co za tym idzie, oferujące rozwojowe stanowiska pracy. W poszukiwaniu wymarzonego zawodu wcale nie trzeba opuszczać naszego miasta – mówi Elżbieta Walczyk, specjalista ds. HR Abriga Polska. – Prowadzimy rekrutacje na określone stanowiska, jak również rekrutację otwartą, która pozwala nam na dotarcie do osób z określonymi predyspozycjami. Dzięki temu nawet bez doświadczenia można rozpocząć karierę zawodową w naszej firmie – podkreśla Walczyk.
Komentarze