Wystawcy ozdób, rękodzieł, upominków, świątecznych potraw i słodyczy mogą zgłaszać swój udział w Kiermaszu Świątecznym organizowanym na placu Jagiellońskim przez Urząd Miejski w Radomiu
Jakie są warunki uczestnictwa w wydarzeniu mówi reporterka Radia Radom Marzena Tarnowska:
Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie poprawnie wypełnionej deklaracji do 16 listopada do godziny 10:00. Dokument, w formie scanu lub zdjęcia, można wysłać mailem na adres kultura@umradom.pl wpisując w temacie „kiermasz-zgłoszenie” lub dostarczyć w formie papierowej do Wydziału Kultury Urzędu Miejskiego w Radomiu przy ul Żeromskiego 53 w pokoju 300A. Z autorami wybranych ofert organizator skontaktuje się do 23 listopada do godziny 12:00.
Kiermasz Świąteczny odbędzie się w dniach od 15 do 17 grudnia.
Foto.: depositphotos.com