full screen background image
123

Promowali się wśród uczniów



Trzydzieści firm, głównie z branży metalowej i spożywczej oraz wszystkie radomskie szkoły zawodowe zaprezentowały swoją ofertę podczas Pierwszego Radomskiego Festiwalu Kariery. Wydarzenie było skierowane do uczniów ósmych klas szkół podstawowych, którzy wkrótce będą wybierać kierunek kształcenia

Celem Pierwszego Radomskiego Festiwalu Kariery była promocja radomskiego przemysłu wśród uczniów szkół podstawowych i doradców zawodowych. Uczniowie zgodnie przyznali, że podczas imprezy każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Przedstawiciele działającego w Radomiu biznesu twierdzą, że tego typu przedsięwzięcia są dobrą inicjatywą.

Powiedział Damian Madoń, kierownik marketingu w firmie Techmatik.

Jak zauważył Kamil Misiński, specjalista ds. sprzedaży Radwag wagi elektroniczne, uczniowie na stoisko firmy przychodzili przede wszystkim po gadżety reklamowe. Dlatego nawet to pokazuje, że młodzież nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważne jest planowanie ścieżki swojego rozwoju.

Jak przyznaje Marta Jastrzębska z działu HR firmy Dürr Polska, młodzi ludzie nie wiedzą dokładnie co chcą robić w życiu, dlatego każda wskazówka jest im niezmiernie potrzebna.

Pierwszy Radomski Festiwal Kariery został zorganizowany w Instytucie Technologii Eksploatacji.

Komentarze